Linkblog

Teknősleves

Néhány kollégista túllép a pizza-rántotta-melegszendvics aranyháromszögön.

Címkék

alma (4) aszalt szilva (4) avokádó (3) bacon (2) banán (5) befőzés (2) bio (3) biofarm (3) blog (23) bor (3) budapest (2) bulgur (2) csicseriborsó (2) csípős (2) csirke (8) csoki (4) cukkini (5) dánia (8) dió (3) édes (21) egyszerű (24) esemény (25) étterem (7) fagyi (4) fahéj (3) fokhagyma (6) food not bombs (3) gomba (3) gyors (4) hal (14) hely (11) hollandia (3) hús (3) indiai (2) isztambul (2) japán (2) kagyló (2) káposzta (5) karácsony (9) körte (3) közös (7) krumpli (9) külföld (2) lazac (2) levelestészta (3) leves (7) lilahagyma (3) magyaros (3) mangó chutney (2) marokkói (2) márványsajt (4) más tolla (3) menta (2) méz (7) mustár (3) olasz (4) olaszország (2) padlizsán (5) paprika (4) paradicsom (8) parmezán (2) póréhagyma (3) rakott (2) répa (6) rizs (2) sajt (6) saláta (5) spanyol (2) spanyolország (10) sütemény (10) szárított paradicsom (5) tapasz (3) tej (2) tejszín (9) tészta (15) tofu (2) tojás (4) tök (3) tonhal (2) török (2) törökország (2) torta (4) túró (5) uborka (2) vegetáriánus (46) vkf (10) zabpehely (2) zöldség (9) Címkefelhő

Cukkinis tofu

2008.07.12. 15:18 jj

Ismét a farmon vagyok másfél hete. Múlt pénteken Henry cheespie-t sütött, a veganra viszont már nem maradt ereje, ezért nekem kellett kitalálni valamit. Protein ugye mindig kell bele. Szóval vissza a farmra, vissza a tofuhoz.

Hozzávalók 4 teknősnek:

1 hagyma
600 g tofu (elég puha, darabos változat volt)
2 közepes cukkini
szójaszósz
só, bors

A hagymát apróra és megpároltam olajon. A tofut feldaraboltam nagyjából hosszúkás csíkokra, de annyira laza szerkezetű volt, hogy többnyire azonnal széttört, morzsálódott. Nem baj. Leöntöttem szójaszósszal, egy kis bors még rá. A cukkinit egész vékonyan felszeltem. Mindent összeborítottam egy nagy serpenyőben, még egy kis só, ha nem nagyon sós eleve a szójaszósztól, és talán 15-20 percig hagytam, amíg a cukkini meg nem puhult.

Idő: félóra
Pénz: tofufüggő


Blog Widget by LinkWithin

Szólj hozzá!

Címkék: tofu cukkini egyszerű vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://teknosleves.blog.hu/api/trackback/id/tr32565046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása