Linkblog

Teknősleves

Néhány kollégista túllép a pizza-rántotta-melegszendvics aranyháromszögön.

Címkék

alma (4) aszalt szilva (4) avokádó (3) bacon (2) banán (5) befőzés (2) bio (3) biofarm (3) blog (23) bor (3) budapest (2) bulgur (2) csicseriborsó (2) csípős (2) csirke (8) csoki (4) cukkini (5) dánia (8) dió (3) édes (21) egyszerű (24) esemény (25) étterem (7) fagyi (4) fahéj (3) fokhagyma (6) food not bombs (3) gomba (3) gyors (4) hal (14) hely (11) hollandia (3) hús (3) indiai (2) isztambul (2) japán (2) kagyló (2) káposzta (5) karácsony (9) körte (3) közös (7) krumpli (9) külföld (2) lazac (2) levelestészta (3) leves (7) lilahagyma (3) magyaros (3) mangó chutney (2) marokkói (2) márványsajt (4) más tolla (3) menta (2) méz (7) mustár (3) olasz (4) olaszország (2) padlizsán (5) paprika (4) paradicsom (8) parmezán (2) póréhagyma (3) rakott (2) répa (6) rizs (2) sajt (6) saláta (5) spanyol (2) spanyolország (10) sütemény (10) szárított paradicsom (5) tapasz (3) tej (2) tejszín (9) tészta (15) tofu (2) tojás (4) tök (3) tonhal (2) török (2) törökország (2) torta (4) túró (5) uborka (2) vegetáriánus (46) vkf (10) zabpehely (2) zöldség (9) Címkefelhő

Túrófagyi

2008.06.16. 20:33 jj

Ma nagyon termékeny vagyok, ez a harmadik bejegyzés.
Kipróbáltam a keresztanyámtól elkuncsorgott fagyigépet. Gyümölcs nem annyira volt itthon (kivéve ananász, de azt inkább frissen kívántam), főzögetni nem volt kedvem, így a főzés nélküli túrófagyira esett a választás.



Hozzávalók kb. 700 ml fagyihoz:

250 g túró (zsíros)
400 ml kefír
100 ml tejszín
6 ek cukor
fél citrom

Minden hozzávalót összekevertem villával, a citromnak a levét és a reszelt héját is. Nem turmixoltam, mert szeretem, ha darabos a túró. Elővettem a fagyigépet, bekapcsoltam, beleöntöttem a masszát. 15 perc múlva megakadt a lapát, így késznek is nyilvánítottam. Ananászt szeltem rá. Legközelebb öntök bele valami savanykás gyümölcsöt, esetleg gondoltam még piskótamorzsára, de annál hamarabb kész lett.

Idő: félóra
Pénz: 500 Ft

Blog Widget by LinkWithin

Szólj hozzá!

Címkék: édes fagyi túró

A bejegyzés trackback címe:

https://teknosleves.blog.hu/api/trackback/id/tr86524391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása